Inmiddels werken we alweer meer dan 12 jaar aan ProfX POS. ProfX POS is opgebouwd uit een basis pakket waar we de volgende modules bij kunnen voegen. Debiteuren met Facturatie en de module Voorraad.
En om alles in goede banen te leiden en te onderhouden kunt u de ProfX Manager aanschaffen. Met deze pakketten kunt u uw hele zaak runnen en de totale controle hebben over uw financiën goederenstroom en personeel. De Basis van ProfX POS komt uit de oorsprong van de kassa. De insteek is altijd de gebruiker, of dit nu een medewerkers is of een manager, maakt niet uit, zowel de bediening van het ProfX POS pakket als die van de ProfX manager is zeer eenvoudig, dus door een ieder te bedienen. Van zorgboerderij tot finedinning en van koffieshop tot museum. NMi gecertificeerd en eenvoudig te bedienen systeem. Door en voor onze klanten ontwikkeld.
Zo zijn er vele voorbeelden te geven, allemaal toe gespitst op uw branche. Kom naar de showroom en laat ons u begeleiden naar een efficiëntere omgeving met meer winst en plezier in het werk. Orde, rust en regelmaat is de sleutel tot succes.
De opzet van ProfX POS is zeer eenvoudig, we vullen eerst de BTW tabel met 9% en 21% daarna maken we de hoofdgroepen en de groepen aan en vullen de groepen met artikelen. Als dit gedaan is kiezen we één van de vele toetsenborden en passen deze aan. Daarna kunt u de kassa gebruiken. In ons leslokaal duurt de hele uitleg vaak niet langer dan twee uur.
Inmiddels hebben we al meer dan 300 functies ontwikkeld die allemaal op de kassa mogelijk zijn. Van lijstwerk tot speciale ingaven als lengt x breedte x prijs. Of het actieveren van een voucher of toegang allemaal mogelijk.
Voorbeeld: We gaan altijd eerst in gesprek met de klant om daar de behoefte van de klant eerst in kaart te brengen. Dan is dat ook direct het uitgangspunt. Leveren waar de klant om vraagt. Geen overtollige ballast en al zeker niet via een wirwar van menu’s bij je doel aankomen. Nee, binnen ProfX POS gaat u direct naar dat punt waar je moet zijn. Duidelijke tabelstructuur en ook weer eenvoudig te onderhouden. De laatste BTW aanpassing duurde bijvoorbeeld niet langer dat een paar seconde.
We hebben dan ook de functies voor zover als mogelijk in groepen opgedeeld. Zo hebben we de groep Basis waar de zaken in zitten die een ieder nodig hebt. En de groep Nota vinden we alle gerelativeerd aan de bon. Een de groep Horeca met bijvoorbeeld de functie keukenbon aan of uit, boodschap voor de keuken enz. Het onderdeel rapporten voor de knoppen van bijvoorbeeld een dagjournaal of een verkooprapport over een periode. Direct uit de kassa, zeg maar uw inkoop lijstje.